Var är Peter?

Dagens Vits:

Det var en gång två älgar som satt uppe i ett träd, plötsligt så landade det en ubåt i trädet brevid.
Då sa en av älgarna: "Han bor nog där."

*Skratt*

Har ni aldrig undrat hur det kommer sig att det var någon en gång i tiden som plockade fram en karta, streckade in en bit på kartan och sa "Det här är mitt!". Sjukt praktiskt egentligen! 
               "Det här är mitt!"                                                       "Det här är mitt!"

Oh, höll på att glömma! Sveriges nationaldag idag.

Hurra
/Det ohyggliga Vårtsvinet: Resurrection

Kommentarer
Postat av: Mathilda

hahah ni är för härliga

2009-06-06 @ 22:14:51
Postat av: Robert Gustavsson

Var är Peter?

2009-06-06 @ 23:26:45
Postat av: Dragon From Far Away

Du är mitt....

2009-06-07 @ 11:30:21
URL: http://tyrannosaurusrexblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0