Vad vore en blogg utan..

Eftersom mina två kumpaner redan gjort varsitt meningslöst inlägg här så är det väl min tur!

Och jag tänkte, vad vore en blogg utan att upplysa alla om allt meningslöst jag gjort och allt meningslöst jag köpt idag? Så jag startade dagen med att vakna som vanligt, sedan störtade jag upp ur sängen och klädde på mig(mina kläder) för att sedan ta mig en funderare:

"Vore det inte mycket intressantare med en ekonomigris istället för en ekonomikris?"

Jo, helt klart intressantare, men bättre en man i handen, än en hand i mannen som Linus skulle sagt. Nu har jag bockat av en av sakerna man måste ha med för att få kallas en blogg, nämligen vad jag gjort idag, detta leder mig utsökt in på nästa steg, alltså vad jag har köpt idag!

Man lever ju bara en gång som man säger, och vad vore det livet utan en vän som aldrig sviker en, nämligen:


Jag kunde ju inte motstå hans valpögon när våra ögon möttes första gången. Och jag blev ännu lyckligare när han berättade att han precis som jag älskar promenader på stranden och fredagsmys med pizza! Jag minns den gången på Grönland då vår hundsläde fått punktering, och vi var tvungna att sova ute i 30 minusgrader och västanvind. Skulle aldrig klarat det om inte Dagge skojat och hållit på för att vi skulle hålla humöret uppe!

Jaja, nog med nostalgi, känner att det är dags för att avrunda(uppåt).

shizzle
/Det ohyggliga vårtsvinet                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0