En till kaninjävel

Tack för all konstruktiv kritik! Vi älskar när vi får kritik, för det rimmar på relik, och vem älskar inte reliker?

Jag vill också tacka Kristoffer Appelquist (eller borde jag skriva Appellist?), han är lika bra som en relik.

"Hej. Jag är jätteintresserad av din kanin. Köper den rakt av. Jag fattar ju att ni såklart vill att den ska leva ett tag till och det är ju grundplanen. No worry!
Liten grej bara: Det heter inte dvärg, det heter kortväxt. kortväxt vädurs kanin. Jag vill igentligen inte klaga men känner att det är viktigt med värdegrunden när vi trots allt handlar med djur.

Maila gärna mig på [email protected]

Han vet vad han gör den där Appelquist, han vet vad han gör när han är ute och kör...

Innan vi börjar tänka på refrängen vill jag komma med en varning samt ett tips.

Dagens varning: Dina kompisar tycker att du luktar ytterst illa...

Dagens klädtips: Ibland är det snyggt med täckta ben.

Tjingeling bilring/
Jätte_ful_panda




 


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill ju inte klaga men egentligen stavas med e...

2009-06-09 @ 08:50:49
Postat av: Luppen_lisa_panda_dragonhunter

Men dööh, ditt vandrande kromosomfel, inte jag som stava fel, appelquist, och med mening!



OFFER!

2009-06-09 @ 11:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0