Gräset är alltid grönare när det är sommar

Här följer en lista som jag valde att inte besvara!

Har du en fiende?

Bråkar du ofta med ditt husdjur?

Hur många vänner har du?

Favoritrum?

Har du sett High school musical?

Är du kär i någon som heter Gabriel?

Är du kär i någon som heter Lucia?

Gillar du namnet Thomas?

Fotsvamp eller choklad?

Är du nöjd med din grannes liv?

Har du varit 4 år?



Så, jag hoppas nu att ni har fått en liten bättre inblick i mitt liv och mina intressen och åsikter!

Dagens rebus:



Vi kör svar direkt, för denna känns för svår för er att behöva sitta och gnaga på ett dygn.
Svar: Indier

May the force be with you,
jätte_ful_panda


Kommentarer
Postat av: Dragon From Far Away

Jag var helt säker... Alltså jag menar HELT SÄKER på att rebusen var svinabsurd galen kanel-kanal!

2009-06-06 @ 00:02:02
URL: http://tyrannosaurusrexblogg.blogg.se/
Postat av: Jule-Svinet

Den stora frågan är: Hur gammal var du när du var 4 år? (jävligt bra inlägg btw!)

2009-06-06 @ 14:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0