Jag bryter griftefriden härmed

Det ohyggliga vårtsvinet inspirerade mig verkligen igår vid sitt köp av Dagge. Dagge inbringade längtan och suktan efter en vän, en längtan som fram tills idag legat begravd under skalet hos en eremit som jag.
Och jag hoppas att ni förstår mig tydligt när jag säger att det inte var jag som fann min nya vän, och inte heller min nya vän som fann mig, utan vi fann varandra.
Söker du också en ny vän, livspartner eller kanske en ny ikeamatta? Gör då som jag gjorde, hoppa upp på brädan och surfa in på blocket.se



Är han inte en riktig kanelsnäcka?

Nu till något annat. Dragon from far away berättade igår om sin fantastiskt duktiga redigerarkompis. Men jag måste säga att även jag funnit denna talang hos mig själv. Ska visa ett praktexemplar på hur bra det blir när man låter kreativiteten och framförallt inspirationen flöda.

Före:                                                    Efter:
                            

Och nu till dagens tävling, gissa rebuset!

  

Så skicka in svar(rätt) och var med och tävla!
Vinst: En räkning.

CAPS LOCK/
jätte_ful_panda









Kommentarer
Postat av: Vårt-svin-ett

Fredag, lördag och söndag!

2009-06-02 @ 16:32:14
Postat av: Dragon.

kan det vara skolmatsal?

2009-06-03 @ 12:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0