Sjukt listigt

Kom på att jag glömde att dela med mig av sjukt viktig information i nedanstående inlägg.
Ikväll är det ju nämligen studenter, och den viktigaste frågan tycks vara vad man ska ha på sig, så därför passar det bra  med en liten lista om inget annat än kläder.

Vad har du på dig just nu? gladiatorrollerblades, gladiatorväst, gladiatorhatt, gladiatorring och en smutsig parkas.
Vad i din outfit gillar du minst? Min parkas
Varför? Den är jättevarm
Vad i din outfit gillar du mest? Min gladiatorring
Varför? Den har en så fin diameter
Slutligen, hur kommer du att klä dig i sommar? Alla modefreaks som jag vet att sommarens nyckelord när det kommer till mode är "KÖTT".  Kommer bokstavligt talat att bo i allt från min entrecotetisha till mina kotlettjeans!

/
Jätte_ful_panda (igen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0