Sergiiii, Sergiiiiiiiii, Sergiiiioooooo!

1000apor!


Blondinbellas helg!

Fre, 04 Jul 2008 15:19






- Köpa stora mängder människohud från hals, rygg och lår.

- Köpa nål och tråd.

- Sy ihop människohuden som ett lapptäcke och skapa en presenning av hud.

- Hoppa i presenningen och be Emil knyta ihop mig till en liten boll av människohud.

- Rulla ner för bollen av hud med mig själv till en liten å.

- Plumsa i.

- Ropa på hjälp.

- Emil hoppar i plurret och sliter sönder bollen av hud.

- Sitta på strandkanten och deppa för att min boll av hud är försvunnen.

- Titta på när Emil ömsar sitt eget skinn. Han skalar bort det från sin egen kropp.

- Sy ihop människohuden av Emil som ett lapptäcke och skapa en presenning av hud.

- Hoppa i presenningen och be Emil knyta ihop mig till en liten boll av människohud.

- Rulla ner för bollen av hud med mig själv till en liten å.

- Plums.

- Ropa på hjälp.

- Emil hoppar i plurret och sliter sönder bollen av hud.

- Sitta på strandkanten och deppa för att min boll av hud är försvunnen.

- Titta på hur min pappa kommer springande ner mot ån med salubrin som han baddar Emils hud med.

- Be pappa ömsa.

- Se pappa ömsa sitt egen skinn.

- Sy ihop människohuden av pappa som ett lapptäcke och skapa en presenning av hud.

- Hoppa i presenningen och be pappa knyta ihop mig till en liten boll av människohud.

- Rulla ner för bollen av hud med mig själv till en liten å.

- Plums.

- Ropa på hjälp.

- Pappa hoppar i plurret och sliter sönder bollen av hud.

- Sitta på strandkanten och deppa för att min boll av hud är försvunnen.

- Få en boll i huvudet. Den är av hud.

- Det är mamma som har kastat den. Hon har ömsat. Hon blöder överallt.

- Sy upp, knyta boll, hoppa i.

- Ropa hjälp.

- Hjälp.

- Hjälp.

- Glida ner för ån.

- Äta mig ur huden.

- Få mättnadskänsla.

- Jäsa i solen.

- Göra ingenting.

- Deppa.

- Superdeppa.

- Hyvla bort min egen hud.

- Hyvla.

- Hyvla.

- Sy presenning, krypa in, knyta boll, hoppa i.

- Äta mig ur min egen hud.

- Va proppmätt!

Skönt, lugn helg!

Yeah/
Jätte_ful_panda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0