Morgan Freeman

Hej, idag är det måndag, och som alla vet lämnar man en smula mat på tallriken varje måndag, för att man ska hedra Jesus och Hans apostlar och för alltid minnas Hans uppoffring för mänskligheten. Eller för att man helt enkelt är mätt.

Min mor gav mig en slav i present idag, jag blev jätteglad för jag har alltid haft problem med att snarka, så nu kan min nya slav sitta uppe och vända mig ifall han märker att jag börjar väsa. Och så har jag alltid någon som kan sitta och hålla mig i handen när jag stöter på motgångar i livet, t.ex. om ett vackert klädesplagg råkat krympa i tvätten, eller om jag plötsligt upptäckt att jag är ballögd. Slavar är livet!

Något annat bra är vita ninjor, såsom den här:

Detta är faktiskt en av de bästa vita ninjorna i världen! Om ni är intresserade av hans hobbies och andra intressen kan ni läsa mer här.

Jag kan dansa!
/Det ohyggliga vårtsvinet från Brösarp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0