Mina tankar

Det finns en del saker jag gått och tänk på ett tag. Men svaret på dom är näst intill omöjligt att komma på. "Meningen med livet" och "finns gud?" är inte det jag gått och tänkt på. Det kan jag svaret på redan, så det har jag slutat tänka på.

Det jag har tänkt på en del är:

-Hur många dvärgar finns det i Nigeria?

-Vad hade Snövit hetat om hon varit från Kina? Solgul?

-Vem är Steve Jobs EGENTLIGEN?

-Varför är latten så dyr?

-Varför gör man dåliga filmer? TORQUE, liksom!?

-Får en bebis mer ont om man torterar den än en vuxen?

-Hur kommer det sig att ingen dödat Blondinbella?

-Vilken färg har negrars blod? Rött?

-Vad FAN är receptet till Bumbibjörnarnas magiska dryck?

-Hur gör den har liraren? Han bara måste lära mig det där tricket!


/Dragen från tankarnas eviga jävla land!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0