Limo

Vår kära vän (vi nämner absolut inga namn, för då vet vi hur det går) har bal idag. Hon går i nian. Hon åker limousin dit. HAHA! Nolligt. Jag terrade henne en aning med ett litet SMS som lät såhär:

"Du kommer vara hippast på balen när du kliver ur din limo! Kändisentré!"

Inga konstigheter. Hon förtjänade det! Men det konstiga var svaret jag fick tillbaka!

"Du, ditt vandrande kromosomfel! Du är det största svinet jag någonsin träffat på! Hur kan du skriva sådär? Du är ett äckligt as, ett vidrigt äckel samt en pisspotta! Jag trodde bättre om dig! Om du inte ber om förlåtelse kommer jag personligen uppsöka ditt rektum! FATTAR DU DET?"

Vad svarar man på det? Förlåt, det var inte meningen? Nej..... Helst vill man inte svara. Så det gjorde jag inte heller!

Här kommer ett klipp på mig. Jag har lärt mig jonglera. Ska bli jonglör, och jobba för kungliga hovet! Detta är ett av mina bästa försök: säkert 10 kast.... Men övning ger färdighet. Kunde inte såhär bra för 3 månader sedan.

Jag måste göra en bekännelse. Jag är jätterädd för mörker. Det är så kusligt. Man är helt utelämnad. Ingen varm kropp som finns där och kan hålla om en. Anonym, ensam, kall. Latten är för dyr. Man vet inte heller om det står någon bakom ett hörn och lurar. En bov? En tjyv? En kvinnomisshandlare? Jag känner mig kränkt i mörkret!

Såhär ser mitt rum ut i mörker:


Kusligt va?

/Scared Dragon.

Kommentarer
Postat av: Vårtsvinets hämnd

Mästerjonglören från gnesta!

2009-06-09 @ 21:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0