Kontaktannons

Hej jag är en oskyldig kille på 18 jordsnurr.

Jag söker en tjej (helst lite äldre) med skinn på näsan och vårtor på könet. Jag tycker inte om att laga mat, städa, tvätta, diska och så vidare. Hoppas att min blivande prinsessa har innerlig kärlek till detta. På min fritid brukar jag styckmörda, knulla barn, skratta åt handikappade, bryta ben på gamla tanter, rycka väskor och planera bankrån (men inte utföra). Jag har inget jobb, så du kommer få väldigt mycket tid och uppmärksamhet från mitt håll. Jag får pengar från A-kassa. Om det är ont om pengar i några dagar så snattar jag maten eller lurar ett barn att göra det mot en cannabiscigarett, utan cannabis. Det roliga med det är att dom brukar "bli höga". 
Jag har några krav. Du får inte ha glasögon. Att ha handklovar ska du inte tycka är jobbigt. Du får inte tycka att bajs i munnen är speciellt äckligt. Kameran i sovrummet måste få stå där. Och sist men inte minst får du ta och vänja dig vid de styckade barnen i frysen.
Annars gillar jag sprit, knark och lim. Att gå på romantiska promenader i regnskogen är INGENTING mot att sitta i soffan och titta på The Big Lebowski skithög på maja.

Hoppas jag hittar min själsfrände!

fdjkfdsajklfadsjklfadsjklafdsjklöajfsdk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0