Jönköping

Mina kära bloggvänner är i Jönköping. Jag ska tala om lite grejer om Jönköping för er. Detta är sann fakta, baserad på mina egna erfarenheter, men ni kan säkert googla det.

I Jönköping bor det bara idioter, kristna korstågsälskare och fetton.
I Jönköping knullar alla över 50 år dvärgar minst en gång varannan månad.
I Jönköping finns det ingen staty.
I Jönköping lever det daggmaskar i jorden utanför pressbyrån på centralstationen.
I Jönköping hade Adolf Hitler inte velat dö.
I Jönköping pratar alla jävligt fult
I Jönköping grävs det.
I Jönköping bygger man vägar bara för sakens skull.

Dagens vits:
En Turre och en Svenne gick på en strand som luktade jätteäckligt.
Turren sa: Vad fan är det som luktar jätteäckligt?
Svennen sa: Det är dy!
Turren sa: VA!? Är det jag?

Blondinbella är SKITFUL!

/dragoNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Kommentarer
Postat av: Anonym

I jönköping bor JOCKE!! JOOOOCKE!!!!11!

2009-06-28 @ 23:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0