Igår natt.

Om AFC hade gjort sin låt "Inatt" utifrån min natt igår natt hade det inte blivit någon hit.

Jag gjorde det ABSOLUT värsta jag gjort i hela mitt jävla liv!!

Jag skojar inte, alltså.

Vi skulle ut. Valde mellan två ställen. Indie-pop på KB eller Elektro på Chili... ENKELT VAL!

Vi var på väg till Chili.... Men självklart var det så in i helvetes jävla, fullt där inne att vi inte kom in. Då säger Joel "Jag bjuder på shots, så går vi in på Breeze". Breeze. Breeze. Breeze. Breezzzzzzzze......  VAD I HELVETE!!!!!! "Fuck it" tänkte jag och följde med in. Det var nog det dummaste jag gjort i hela mitt liv. Det första vi stöter på när vi kommer in är en enorm jävla skåning, kanske 25-30 år, som är svinpackad och står uppe på högtalaren med en tröja med texten "Fuck you I am from SKÅNE". HELVETE. Nästa snubbe har en tröja där det står "Blowjob is better than no job".. Resten var tjocka, äckliga tjejer och folk som jag LOVAR kommer från Oxie. Jag var såååhäääär nära på att börja gråta. Det var så hemskt att jag hellre hade spenderat hela mitt liv åt att läsa Blondinbells blogg.

Jag ska dessutom berätta vad dom hade för "avdelningar" på stället. En karaoke-bar. Ett SCHLAGER-jävla-dansgolv. Och ett "house"-golv.. House är inte min passion. Och till råga på allt var det riktigt usel house. Fy fan. Men vi börjar ful-dansa oss, med små koreografier och riktigt fula små danser. Ganska kul. Men allt har sitt slut. Det var kul i 30 minuter. Sen går vi för att svalka oss. Då säger Adrian "Vi stannar här i EN MINUT TILL". Min tanke blev "YEEEEES!!!! ÄNTLIGEN FÅR JAG LÄMNA STÄLLET". Då fortsätter han sin mening med "TILLBAKA IN DIT" och pekar på dansgolvet... JAG FÅR FNATT!! SÅ FAN HELLER! JAG SKA INTE IN DIT IGEN.. Kl var kvart i 3. Stället stänger 3. Joel och Adrian säger att vi i alla fall stannar tills dom stänger. Ok.. en kvart, då kan man skratta åt killen på högtalaren. Det kan jag väl vara med på. 

Men då kommer vi till det riktiga problemet. Adrian frågar "house-dj'n"  när stället stänger. Han svarar med hela handen. 5!? FEM!? FIVE!? CINCO!? FÜNF!? Då blev min reaktion FUCK YOU! H... E... J... D... Å... AUFWIEDERSEHN, SES, GOOD BYE, JAG MÅSTE WIETER, VIIIEEERREEEE!!! HÄR STANNAR JAG INTE EN SEKUND TILL. 

Men självklart. Jag och Adrian hade låst ihop våra cyklar. Och det lilla aset ville stanna kvar. Men efter si sådär tio minuter har jag fått ut både Joel, Frida och Adrian från stället. Fy fan! Jag... var... rätt... så... jävla... förbannad... vid... detta... laget...

Jag var äntligen på cykeln hem.
Dra mig baklänges. Gissa vad som händer då. Det börjar ljusna. Ångest.
Dra mig baklänges. Gissa vad som händer då. KEDJAN PÅ CYKEL-FITTAN HOPPAR.

Jag har några slutsatser att dra utifrån detta:
-Lås ALDRIG ihop cyklarna.
-Gå ALDRIG till Breeze... Breeze.. FÖR FAN!!!
-Gå ALDRIG till ett ställe som inte är känt för att de spelar Dubstep, Elektro, Drum 'n' Bass eller hiphop.
-Lita ALDRIG på någon annan än dig själv.
-DÖDA ALLA FRÅN OXIE.
-Eliminera Blondinbella.
-GÅ NÄR DET KÄNNS RÄTT. STANNA INTE BARA FÖR ATT NÅGON ANNAN VILL.

/DRAGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0