Hot n cold

Vad är grejen med att åka värsta coola bilen hem när man tagit studenten.?
Jag ska nu berätta för er om dagens värsting.

Så här mycket vet jag om denna värsting:

Kön: Man
Ålder: Antagligen född 90
Bor: Lund
Värstinggrej: Åkte i en låda med hjul ansluten via en träpinne till en cykel som hans kompis körde(och styrde). Detta var hans "studentkärra". Snacka om att göra entré!

Om jag nånsin stöter på detta värstingfenomen igen så ska jag lätt se till så att han gästbloggar här. Självklart behöver inte inlägget vara roligt, tanken på att han åkte i en rullande låda på studenten räcker för att det ska bli bra.

Hon här är också välkommen att gästblogga:

http://www.youtube.com/watch?v=7GReLf9wjPg&feature=channel

tyvärr gick det inte att få in klippet i bloggen så en länkning får duga. Men som jag aldrig sagt, bättre en länk än en skänk.

/
Killerpanda


Kommentarer
Postat av: Elin

Ahh påminner om mig själv när jag var liten

2009-06-09 @ 09:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0