Gondylom

...åtsröf hco gis aser nenoitan llaks gad rekcav ne tta ,mörd ne rah gaJ

Ja, nu har ni fått höra en del av martin luther kings världsberömda tal baklänges, nu kan ni bocka av det från listan på saker ni måste göra innan ni dör. Själv bockade jag av "Att inte bli gravid" igår, eftersom jag fick reda på att vårtsvin inte kan bli gravida, dom blir tydligen DRÄKTIGA. Viktigt det där med ord.

På tal om att vara gravid så har jag hört att man kan jämföra att föda barn med att försöka få en manlig hasselmus igenom ett spiralsugrör, UTAN att han blir yr. Det låter nästan lika svårt som den gången jag var tvungen att, med hjälp av en lövhög och en knippe oregano, först bygga en bomb för att ta mig igenom en låst dörr innan nedräkningen på bomben i rummet tog slut och göra en ny bomb med hjälp av en lövhög och en näve riven ost, för att använda denna bomben till att förstöra utlösningsmekanismen på den andra bomben, och samtidigt börja fundera på hur jag ska göra en ny bomb med hjälp av en lövhög och lite gyroskött, för att använda denna nya bomben för att kunna spränga mig ut ur huset innan huset rasar p.g.a felkonstruktion(svartbygge). Sa jag att jag hette MacGyver i mellannamn förresten? Och till min överraskning hade alla mina bomber byggt en fin gyrospizza också, mums!

Vroom!

/Det ohyggliga vårtsvi...

Kommentarer
Postat av: Mysticpanda

.......net

2009-06-16 @ 23:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0