Ett Hekto Mjöl!

Ärad vare gud i höjden, denna har jag gjort i slöjden!

Som tack för att ni är så härliga och underbara människor har jag förberett en present till er, nämligen: Das Navkapsel.



Generositet är mitt mellannamn helt enkelt. Efter Gustav.
När jag försökte hitta ett ord som rimmade på navkapsel(rim är lite av min passion), och gjorde en sökning på ett rimlexikon, så kom "KNUBBSÄL" upp som ett förslag.
KNUBBSÄL-NAVKAPSEL, NAVKAPSEL-KNUBBSÄL, NAVSÄL-KNUBBKAPSEL.

NEJ! ICKE! NICHT! Granbarr och luftgitarr rimmar fan bättre. Skärpning rimlexikonskaparen!

Oj, min katt brinner, måste gå!
/Det ohyggliga vårtsvinet: Återkomsten

Kommentarer
Postat av: Pandannat

Navkapsel-trassel trassel-falafel falafel-villael.

2009-06-04 @ 00:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0