En nyttig ego-boost! (á la Blondinbella)

Idag var jag ute på en powerwalk mitt inne i stan med Jätte_ful_panda, som inte hade röstat på EU-valet, så därför tyckte jag att det var passande. Vi hade jättetrevligt - och fast än att jag gick med min puckelrygg, mitt ena förlamade ben, snor i hela huvudet och förfärligt mycket gaser i magen som jag var tvungen att släppa ut genom mitt anus eftersom jag hade så ont i den och att det då råkade följa med lite avföring i byxan så det luktade ännu mer, så var det ingen som skrattade åt mig eller skrek "KOLLA PÅ DRAKEN, SÅ FUL HAN ÄR OCH SÅ ÄCKLIGT HAN LUKTAR". Det blev en riktig ego-boost för mig. Det är så konstigt det där med komplex, det är verkligen bara en själv som bryr sig. Skönt trots allt. 

Jag tycker att alla som har lite småfel på sin kropp borde gå ut på stan och visa upp sig, så att de förstår att alla har sina småfel och att det inte är något att skämmas över. Mina avföringsproblem är inget jag kan rå för. De bara finns där.

Nu ska jag runka bulle med min lillebror och pappa. Det har blivit lite av en helg-tradition här hemma. Jag önskar bara att bullar inte innehöll så mycket kolhydrater så att man kunde gå ner i vikt så jag kan slippa vara så jävla tjock som jag är (185 kg... mest fett och jag är 149 cm lång). Fast å andra sidan blir det ganska mycket proteiner, för pappa kan aldrig hålla sig så länge när vi kör bulle, och hans laddning är fan inte att leka med =D!!!


Som ni ser är jag lite efterbliven

LÄS HÄR!!! That's that shit!!!


Hoppas ni har det lika bra som jag!
/Den onde, den gode, den FULE-DRAKEN FRÅN EN AVLÄGSEN PLATS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

önskar du får lite hjärnceller i födelsedagspresent. eller förslagsvis tre gram humor.

2009-06-06 @ 18:35:23
Postat av: Anonym

håller helt med! detta är för fan inte acceptabelt!! skoja om kortväxta människor! du är säkert för lång, och vill vara kortare... säga att du är 149 cm lång.. INTE OK!!!!!!!

TREVLIG HELG!!

2009-06-06 @ 19:25:37
Postat av: Anonym

riktigt respektlöst det du håller på med. fördommar mot korta, tjocka & handikappade. du har fan inte alla höns hemma!

2009-06-06 @ 19:56:14
Postat av: a

Orka skriva sina egna kommentarer.

2009-06-07 @ 01:06:00
Postat av: Dragon From Far Away

du är en kommentar!

2009-06-07 @ 02:33:11
URL: http://tyrannosaurusrexblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0