DRAGON FROM FAR AWAY

Har man sett på draken?
Utmanar du mig?
Dock svårt för en panda som mig att utmana ett fantasiväsen, en drake, HAH! In my ass.

Du är så jävla lam. Och dina vingar är fula. Vi vet båda att Europas drakar dog ut 1349. Häxbålen. Drakbålen. Och jag hoppas att du förstår vilken sorts bål jag menar.

Du kallar dig dragon from far away, men vad gör du här? Klimatet får dig att andas konstigt och du kan inte flyga. Åk tillbaka till ditt hemland. Vi vill inte ha dig här.

FRÅN OCH MED NU OCH HELA DAGEN UT GÅR JAG UNDER NAMNET DRAGON HUNTER.

And I will hunt you, even in your dreams...you little bastard.



(Hästen är dock lånad..I don't like horses....)

DIE DRAGON, DIE,

jätte_ful_panda alt. dragon hunter





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0