Born to be wild!

Jag skulle nog kunna säga att jag är den människan jag känner till som är vildast! Det är därför jag kallas för dragon from far away. Jag är helt komplett galen! 
   I morse när jag skulle äta frukost, så var jag lite trött, så då åt jag brödet utan pålägg. FATTAR NI? Helt utflippat, liksom. Jag använder ordet "liksom". Ibland när jag ska skriva "nej" så skriver jag "nä", men det galnaste av allt är. EN GÅNG PÅ MC DONALDS TOG JAG EN BIG MAC MED EN EXTRA CHEESBURGARE TILL FÖR ATT JAG VAR SÅ HUNGRIG!! Då är det fan galet!

Jag skulle vilja summera min galenhet i ett litet videoklipp.



/Dragonslayer!

Ps. Nu i valets tider vill jag bara berätta att jag har ett personligt val att utföra, lika mycket som ett EU-val. Nämligen om jag ska ha vita eller svarta strumpor. Jobbigt val!

Kommentarer
Postat av: Vårtigt Svin

Shit, hon tänjer verkligen på gränserna!!

2009-06-03 @ 14:21:09
Postat av: Jätte_ful_panda

Hahahahahahah, asså jag gråter så sanslöst roligt!

2009-06-03 @ 15:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0