Aftonbladets löpsedlar kommer att handla om krig och gatstenar!

Hej. Sitter du nu där med ditt kaffe igen?

Vi är tre drakar som har startat en medioker blogg. 
Vi kallar oss för Det Ohyggliga Vårtsvinet, Dragon From Far Away och Jätte_ful_panda!

När vi skulle fixa denna bloggen tänkte jag att det skulle vara kul med lite bilder i den. Så jag hade en gruppbild jag tagit tillsammans med mina kompisar på ett riktigt röjarparty som jag tänkte lägga upp. Fast jag tittade på den och insåg att det var lite dålig kvalité på den. Så jag kontaktade Isak Eriksson (brukar figurera som Sinister6000 runt om på internet), en erkänd duktig bildredigerare för att fixa till den lite.

Såhär såg den ut före:



Såhär efter:

d

RESULTAT LYSANDE!! :D Han kan verkligen sitt jobb den där Eriksson!

Hoppas ni får en trevlig läsning!

/Dragon From Far Away, *morr & eldsprut*

Kommentarer
Postat av: Vårtsvinet från förr

Oh, helt sjukt att han fick er att se så verkliga ut! Nästan som ett fotografi!

2009-06-01 @ 22:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0