Bloggen

Bloggen har legat på (f)is


Nu kommer vi tillbaka, starkare än någonsin.

Sedan vi skrev senast har det hänt en del. 

-1000apor.se läggs ner. HAHAHAH!!!!! Stavas det "rätt åt dom"? Ja, tror det.

-Blondinbella har varit i Ö-vik, ätit frukost på altanen, blivit lite vidrigare och lite fulare.

-Latten har blivit för dyr.

-Min hud har blivit förfärligt impregnerad av giftig olja från Saudiarabien.

-Jag har fått inte ett, inte två, inte tre, inte fyra, inte fem, inte sex, inte sju, inte åtta, inte nio, inte tio, utan elva vidriga, infekterade sår över magen från en stor jävla genmanipulerad nyckelpiga med decimeterlånga klor som överföll mig för 3 nätter sedan och ville ta mig som middag, men jag plockade fram mina nunchaks och tog kål på det svinet.

-Mina 6 enda riktiga vänner har svikit mig.

-Jag har inte köpt en kamera.

-Jag har överlevt en flygkrash.

-Jag spionerade på Statsminister Fredrik Reinfeldt i 48 timmar och kom fram till att han äter på McDonald's allt för mycket.

-Fossilerna har hackats ut ur alla marmorskivorna på regeringskansliets golv.
 
-Gud har motbevisats.

-Och massa, massa mer!

/Dragon From Pakistan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0